»Pozabil sem prestaviti osi z 2 na 4 in nisem zaznal napake. Po dveh dneh so z Darsa klicali na podjetje, da spremljajo tovornjak, ki se vozi z neustrezno nastavitvijo osi, in da bo sledila kazen za voznika.«
»Res je moja krivda, da sem pozabil prestaviti in da nisem preveril naprave. Ampak, da ti pa po dveh dneh sporočijo, da te spremljajo in povedo, da nimaš niti 24 ur časa za popravek, je pa malo 'svinjsko'.«
»Zato v SVAS-u pričakujemo, da se bodo na podlagi te sodbe tako delodajalci v dejavnosti cestnega potniškega prometa kot tudi država, ki jih finančno močno podpira preko subvencij, končno dojeli, da se je s prenehanjem plačevanja leta 2013 voznikom avtobusov naredila in se še vedno dela velika finančna in moralna krivica.«
»Imamo primer človeka, ki je prišel na pošto motiviran in željan opravljanja dela, a se je pozneje izkazalo, da zaradi resnih zdravstvenih težav z očmi ne more opravljati dodatnih del.«
»V času od podpisa sporazuma je Pošta pripravila revizijo ocene tveganja, katere izsledki pa so sramotni, saj se je predvsem gledalo na stroške pri zagotavljanju boljših pogojev.«
»V praksi je to videti tako, da se pogajamo ure in ure z neko pogajalsko skupino, potem malo popustimo, oni tudi, na koncu pa, ko se uskladimo okoli dveh ali treh zadev, pogajalci na delodajalski strani preprosto rečejo, da za tako stvar nimajo mandata.«
»Kako bo tak sistem hrambe mopedov učinkovit v zimskih temperaturah, in dodaja, da je najbolj nekorektno pri vsem, da so vodilni zaposlenim ta vprašljiv ukrep utemeljili s tem, da naj bi to zahteval sindikat, 'kar sploh ne drži'.«
»Pričakujemo od pristojnega ministrstva, da bo z zakonodajo, ki se dotika cestnega potniškega prometa, v bližnji prihodnosti omogočilo pogoje, da bo nosilni poklic voznika pred interesom kapitala.«
»Imeli smo primer, ko nas je klical voznik kombija iz druge države in nam potožil, da vozi že 13 ur in se boji, da ne bo zmogel speljati do konca vožnje.«